SM 2014 - Buss Stlm - Lkgp - Stlm Öl-SM
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
SM 2014 - Buss Stlm - Lkgp - Stlm Öl-SM
Hej!
Jag har en kontakt som nog kan ordna buss till SM i Linköping om intresset finns. Jag lovar inte att detta blir av (för att jag måste kolla att min kontakt verkligen kan den dagen) men jag lovar att kolla upp det hela. Som jag förstod fanns det bussar med antingen 40 eller 57 sittplatser.
Upplägget torde vara buss ned så att man är där 1 - 1.5 timmar innan folket strömmar in och sedan hemfärd ett tag efter stängning så alla hinna plocka ihop sina pinaler.
Har ni förslag eller synpunkter så bomba på!
/Dompan
Jag har en kontakt som nog kan ordna buss till SM i Linköping om intresset finns. Jag lovar inte att detta blir av (för att jag måste kolla att min kontakt verkligen kan den dagen) men jag lovar att kolla upp det hela. Som jag förstod fanns det bussar med antingen 40 eller 57 sittplatser.
Upplägget torde vara buss ned så att man är där 1 - 1.5 timmar innan folket strömmar in och sedan hemfärd ett tag efter stängning så alla hinna plocka ihop sina pinaler.
Har ni förslag eller synpunkter så bomba på!
/Dompan
Hurra för humle, hurra för malt, de äro lifvets krydda och salt!
Re: SM 2014 - Buss Stlm - Lkgp - Stlm Öl-SM
OK. Många visningar men inga glada tillrop.
Om vi säger så här då:
-Jag kan fixa en buss för 40 pers med start i Uppsala eller Stockholm med destination Öl-SM i Linköping för 300:- respektive 250:- (tur och retur) med eventuellt ytterligare någon upphämtning längs vägen (tex. Södertälje). Minimum 28 resenärer för att resan skall bli av.
Finns det seriöst intresse för detta?
/Dompan
Om vi säger så här då:
-Jag kan fixa en buss för 40 pers med start i Uppsala eller Stockholm med destination Öl-SM i Linköping för 300:- respektive 250:- (tur och retur) med eventuellt ytterligare någon upphämtning längs vägen (tex. Södertälje). Minimum 28 resenärer för att resan skall bli av.
Finns det seriöst intresse för detta?
/Dompan
-
Anders Gustafsson
- Delmäskare

Hej
Bra ide, hänger gärna på. Eventuellt kan jag övertala 1-2 bryggpolare till att hänga på.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Bra ide, hänger gärna på. Eventuellt kan jag övertala 1-2 bryggpolare till att hänga på.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Hembryggdare i Tumba som gillar belgisk och brittisk öl.
Ett mycket bra initiativ, jag är lite förvånad över att så få nappar. Själv behöver jag vara nere i Linköping redan på fredagskvällen, så för mig får det bli bil.
"Jag smakade ett gott öl i England. Jag tror det hette "pint"!"
- Foodhead 1
- Vattenbehandlare

Det låter absolut intressant! För mig handlar det om huruvida jag kan gå på SM överhuvudtaget, men kan jag det vore ju buss från Stockholm trevligt.
Jag tror det finns STORT intresse kring det här. Men jag tror också det behöver fixas någon form av bindande anmälan om folk ska komma loss, och att det kommer upp information på SM-sidorna med ett sista anmälningsdatum.
Om du har något sätt att anmäla intresse kan vi plocka med en annons om det i nästa Hembryggaren, DMa mig i så fall!
Om du har något sätt att anmäla intresse kan vi plocka med en annons om det i nästa Hembryggaren, DMa mig i så fall!
- Fredrik Almgren
- Maltrostare

Vi kan ju lägga upp info i SM-artikeln om det och hur man bokar plats.
PMa mig med vad du vill vi skall lägga upp för text.
PMa mig med vad du vill vi skall lägga upp för text.
My hope is hops
Fredrik, du har PM!
- Fredrik Almgren
- Maltrostare

Då finns info här: http://shbf.se/artikelarkiv/39-eveneman ... linkoeping
My hope is hops
Det har börjat ramla in lite biljettbeställningar idag, så det ser hoppfullt ut! 
Bra jobbat!
- Goblintroll
- Torrhumlare

Glöm inte att köpa biljetter till själva SM också.
http://tinyurl.com/smhb2014
Beer, so much more than just a breakfast drink.
Det vore ju ödet. Snacka om att snubbla vid målsnöret.Goblintroll skrev:Glöm inte att köpa biljetter till själva SM också.
In caelum cerevisiae est nullum, Itaque hic bibemus illum
Jag och fyra till Södertälje bor skulle absolut vara intresserade, speciellt om upphämtning kunde ske i Södertälje (typ, Södertälje Syd vilket är en väldigt kort avstickare från motorväg).Dompan skrev: /.../ eventuellt ytterligare någon upphämtning längs vägen (tex. Södertälje). Minimum 28 resenärer för att resan skall bli av. /.../
/Dompan
Hur såg det ut på den fronten?
Hej!
En upphämtning i Södertälje fixat vi, inga problem!
Mvh,
Dominic
En upphämtning i Södertälje fixat vi, inga problem!
Mvh,
Dominic