INTRESSEKOLL Magnetomrörare
Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp
Re: INTRESSEKOLL Magnetomrörare
Anmäler också mitt intresse
Mats
Mats
Ifall den tar e-kolvar på 2-3 liter ansluter jag mig helt klart till den intresserade skaran.
-
Christian Olsson
- Fd. SHBF Ordförande
Jag är intresserad också om det inte är för sent! 
Kul att intresset fortfarande är stort!
Det är så frustrerande med leverantörstider!
Men nu har jag i alla fall fått hem de flesta komponenterna och ska försöka trimma in det sista innan jag återkommer med en bättre presentation av omrörarna.
I denna första batch har jag tagit hem komponenter så att det ska räcka till 10st omrörare men om intresset är stort kan det vara möjligt att fixa hem lite mer komponenter i framtiden.
MVH Johan
Det är så frustrerande med leverantörstider!
Men nu har jag i alla fall fått hem de flesta komponenterna och ska försöka trimma in det sista innan jag återkommer med en bättre presentation av omrörarna.
I denna första batch har jag tagit hem komponenter så att det ska räcka till 10st omrörare men om intresset är stort kan det vara möjligt att fixa hem lite mer komponenter i framtiden.
MVH Johan
Hej,
jag är intresserad//GN
jag är intresserad//GN
Är också intresserad om du får till en som klarar 2-3 liters!
Jag är också intresserad!
Hej,
Gärna intresserad av en som klarar lite större volymer!
/Peter
Gärna intresserad av en som klarar lite större volymer!
/Peter
En av medlemmarna i hembryggargänget Fear Wolf Brewery:
Blogg
Blogg
Sign me up
För 300:- kan jag vara med också (vad har man den till?)
Du har inte PayPal eller något så kan man förskottsbetala om det är så att det behövs kapital för material
Du har inte PayPal eller något så kan man förskottsbetala om det är så att det behövs kapital för material
// Jonas
Hej alla glada!
kul att intresset är så stort även fast det har dragit ut väldigt på tiden!
jag har haft strul med det mesta. Felbeställningar, feltänk, felköp, lååånga väntetider på komponenter med mera..
Nu är det dock så att jag har hemma alla komponenter och det enda som sätter stopp för mig nu är min egen brist på tid att sitta och löda och fixa..
jag har dock 4st magnetomrörare som är i princip färdiga.
Om jag hinner ikväll så kan jag ta några bilder på dessa och beskriva lite hur de fungerar i dagsläget.
MVH Johan
kul att intresset är så stort även fast det har dragit ut väldigt på tiden!
jag har haft strul med det mesta. Felbeställningar, feltänk, felköp, lååånga väntetider på komponenter med mera..
Nu är det dock så att jag har hemma alla komponenter och det enda som sätter stopp för mig nu är min egen brist på tid att sitta och löda och fixa..
jag har dock 4st magnetomrörare som är i princip färdiga.
Om jag hinner ikväll så kan jag ta några bilder på dessa och beskriva lite hur de fungerar i dagsläget.
MVH Johan
Det ser vi gärna =)
Här kommer en tvärusel kamerabild av sämsta sortenbenghan skrev:Det ser vi gärna =)

Re: Sv: INTRESSEKOLL Magnetomrörare
Jag vill ha en!