SM 2013 - mer info?
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
Re: SM 2013 - mer info?
Kan det vara så att man är garanterad inträde om man förköper?
Jag tycker att arrangören har tagit till ordentligt vad gäller besökarantal, men det tyckte jag i Uppsala också. Lokalen ska enligt uppgift vara godkänd för 1 600 pers men frågan är hur många som egentligen får plats? Risken finns att det blir väldigt trångt med så pass många och stora utställningsbord, det ska inte va' trångt som i en sardinburk när man provar öl.
För att vara säker på att komma in är det enklaste sättet att köpa förköp i vår web-shop.
För att vara säker på att komma in är det enklaste sättet att köpa förköp i vår web-shop.
"Jag smakade ett gott öl i England. Jag tror det hette "pint"!"
Re: Sv: SM 2013 - mer info?
Det hade ju varit trevligt att kunna köpa biljetter till icke SHBF medlemmar också. Jag tar med mig frun och ett par kompisar, som inte är medlemmar. Vore ju väldigt kul om dom också fick biljetter...
De kanske ska bli medlemmar?Bee skrev:Det hade ju varit trevligt att kunna köpa biljetter till icke SHBF medlemmar också. Jag tar med mig frun och ett par kompisar, som inte är medlemmar. Vore ju väldigt kul om dom också fick biljetter...
-
Ingogringo
- Delmäskare

- Kontakt:
http://goo.gl/maps/ufb4T
Är det inte här istället som Munktellarenan ligger?
Google Maps pekar felaktigt på ett boningshus om man söker "Munktellarenan".
Är det inte här istället som Munktellarenan ligger?
Google Maps pekar felaktigt på ett boningshus om man söker "Munktellarenan".
Då får de dessutom rabatt på alla våra tillställningar, möjlighet att få brygga på Skansen, samt inte minst 4 nummer av den eminenta tidskriften Hembryggaren varje år!gedman skrev:
De kanske ska bli medlemmar?
Absolut, väldigt bra för SHBF med fler medlemmar, men det var inte det jag sa.Jonas skrev:Då får de dessutom rabatt på alla våra tillställningar, möjlighet att få brygga på Skansen, samt inte minst 4 nummer av den eminenta tidskriften Hembryggaren varje år!gedman skrev:
De kanske ska bli medlemmar?
Min fru som inte brygger ska med och vi har inget problem att betala en extra medlemsavgift för stödja föreningen och för att att kunna köpa förköp. För oss är det dock onödigt att få två tidningar om man tänker på miljön. Det bästa vore om man införde kategorin "stödmedlem" där man kan välja bort tidningen. Möjlighet att välja bort tidningen på vanliga medlemmar vore kanske bra också om man kan få tillgång till dem digitalt? Inte fel att SHBF tänker gröntJonas skrev: Då får de dessutom rabatt på alla våra tillställningar, möjlighet att få brygga på Skansen, samt inte minst 4 nummer av den eminenta tidskriften Hembryggaren varje år!
/Jörgen
PiteMalt - Helmaltsbryggare från Piteå.
http://www.pitemalt.se/
http://www.pitemalt.se/
- Klas Welin
- Torrhumlare

Eller kanske att man ska införa familjemedlemskap i SHBF (eller ett reducerat pris för övriga familjemedlemmar), det kanske vore en idé för framtiden att överväga?
Man kanske kan gå på folkbokföringsadressen. Och givetvis får man då bara en tidning/hushåll.
Man kanske kan gå på folkbokföringsadressen. Och givetvis får man då bara en tidning/hushåll.
Jo, både familjemedlemskap och föreningsmedlemskap är något vi utreder och kommer låta föreningens medlemmar ta ställning till på nästa årsmöte.
En fråga som brukar komma upp varje år, men som jag inte sett inför SM är frågan om åldersgräns.
Det gäller att vara minst 20 år fyllda för att få komma in och leg-kontroll kommer att genomföras om du ser för ung ut.
Det gäller att vara minst 20 år fyllda för att få komma in och leg-kontroll kommer att genomföras om du ser för ung ut.