Oooops, ja jag chansar väl och singlar iväg detta och duckar samtidigt (c;
Söndag 22 februari så kommer Menno Olivier från de Molen
i Holland på besök ocg brygger hos oss på Monks.
Det som skall bryggas är en Stockholmsedition av Hel & Verdoemes
en av deras Imperial Stout på 11,8%
Det finns plats för ca 4-6 pers under dagen att vara med på bryggningen
och snacka bryggning med en kille som verkligen tar ut svängarna och
samtidigt vet vad han snackar om.
Både mycket Ratebeermedaljer OCH bra öl...
Starttid är ännu inte bestämd men mitt på dan nån gång är en säker gissning.
Så skicka ett mail till mig på charles@monkscafe.se om du vill vara med
så återkommer jag om tider mm.
givetvis är det kostandsfritt annars så skulle jag inte våga skriva här (c;
Mer info om de Molen:
http://www.brouwerijdemolen.nl/index.php/en.html
Häls
Charles
Menno från de Molen gästar Monks
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
-
charles.cassino
- Bryggare på Monks
- Inlägg: 117
- Blev medlem: torsdag 2007-01-04 21:50
- Ort: Stockholm
Menno från de Molen gästar Monks
"Som man bäddar får man laka!"
gammalt beprövat bryggarordspråk...
gammalt beprövat bryggarordspråk...
Re: Menno från de Molen gästar Monks
Hoppas att bryggningseventet var lyckat och roligt. Själv skickade jag idag iväg en förfrågan om att vara med. Synd att den inre almanackan laggade en månad. 
Re: Menno från de Molen gästar Monks
Första gången jag är lite ledsen för att jag inte bor i stockholm...
