Hembryggaren nr 4 i brevlådan
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
- Johan Håkansson
- Vattenbehandlare

- Kontakt:
Hembryggaren nr 4 i brevlådan
Nu är Hembryggaren nummer fyra ute. Har du fått den? När fick du den?
Bakgrunden till frågan är att Hembryggaren nummer tre kom ut senare än förväntat, något vi i redaktionen får ta på oss. Men när både vi och tryckeriet var klara med jobbet upplevde vi att även Posten tog extra tid på sig, något vi inte varit vana vid tidigare. Därför kollar vi spridningen i tid i olika delar av landet vad det gäller nummer fyra.
Bakgrunden till frågan är att Hembryggaren nummer tre kom ut senare än förväntat, något vi i redaktionen får ta på oss. Men när både vi och tryckeriet var klara med jobbet upplevde vi att även Posten tog extra tid på sig, något vi inte varit vana vid tidigare. Därför kollar vi spridningen i tid i olika delar av landet vad det gäller nummer fyra.
Är fast skumkrona en flytande valuta?
-
Janne gnoff Berglund
- Jästodlare

- Kontakt:
Re: Hembryggaren nr 4 i brevlådan
Marias tidning kom i tisdags men jag väntar fortfarfande på min, alltså precis som vanligt
Anar en konspiration förmodlingen ledd av medlemsansvarige....
Anar en konspiration förmodlingen ledd av medlemsansvarige....
"Jag smakade ett gott öl i England. Jag tror det hette "pint"!"
Vet inte vilken dag, men i god tid till julafton.
Salle
Salle
Väntar fortfarande på min...
Can anyone explain the mystery of beer? no, no, no
Väntar fortfarande på nr 4. Någon mer i Stockholm västerort som väntar på nr 4? Har den överhuvudtaget blivit postad till min adress?
Can anyone explain the mystery of beer? no, no, no
Har du betalt räkningen...... 
Väntar fortfarande på Hembryggaren nr 4. Mitt medlemskap räcker sig från feb till feb och i nr 4 brukar jag få inbetalningslappen för nästa år...men allvarligt.. var har det inte fungerat?
Ni som inte fått hembryggaren av någon anledning hör av er till mig istället för till forumet. Skicka ett mejl till info<at>shbf.se så kan jag hjälpa er.
Vanligaste anledningen till att medlemmar inte får sin tidning är att man glömt att adressändra och att vidareflyttningen upphört.
Vänliga hälsningar
Oskar Andersson
Medlemsansvarig
Vanligaste anledningen till att medlemmar inte får sin tidning är att man glömt att adressändra och att vidareflyttningen upphört.
Vänliga hälsningar
Oskar Andersson
Medlemsansvarig