Men det finns de som gillar den. Den lagrade är nästan ännu godare.Pål skrev:Lustigt det där med smaken. Jag provade precis en flaska Yeti och tyckte den var vedervärdig. Kunde inte dricka eländet och fick hälla ut glaset halvfullt. Själv måste jag nog vara bra på lyset för att tycka att en Yeti är god - men så gillar jag nog inte Imperial Stouts?
Kommersiell öl
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
