Om ni var på en öde ö?
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
Om ni var på en öde ö?
Som topic lyder, om ni var på en öde ö (med ett magiskt kylskåp) och fick välja EN öl som alltid finns i kylen, vilken skulle ni välja? Både eget recept och bolags öl.
Re: Om ni var på en öde ö?
Svår fråga. Jag skulle nog välja nåt från Oppigårds, antingen Slåtterölet eller Winter-alen. Jag väljer nog slåtterölet på en öde ö.Lindgren skrev:Som topic lyder, om ni var på en öde ö (med ett magiskt kylskåp) och fick välja EN öl som alltid finns i kylen, vilken skulle ni välja? Både eget recept och bolags öl.
På en varm öde ö skulle jag nog välja Anchor Steam eller Andechs Helles.
På en kall öde ö skulle jag troligtvis fylla kylen med Youngs Special London Ale eller Floreffe Blonde.
Oavsett tror jag dock jag skulle bli fruktansvärt less förr eller senare om jag var tvungen att dricka samma öl år ut och år in.
På en kall öde ö skulle jag troligtvis fylla kylen med Youngs Special London Ale eller Floreffe Blonde.
Oavsett tror jag dock jag skulle bli fruktansvärt less förr eller senare om jag var tvungen att dricka samma öl år ut och år in.
På öde öar är det alltid varmtPål skrev:På en varm öde ö skulle jag nog välja Anchor Steam eller Andechs Helles.
- Johan Håkansson
- Vattenbehandlare

- Kontakt:
Om ni var på en öde ö?
Tror jag skulle välja en Mai Ur-Bock så man kan fira vårens ankomst året om.
Öl är kultur, kultur är öl
Björn
Öl är kultur, kultur är öl
Björn
Från: "Lindgren" <mikael.lindgren.se@gmail.com>
Till: bb_bira@happyaction.dk
Rubrik: [SHBF-Bira] Om ni var på en öde ö?
Datum: Wed, 16 May 2007 20:07:22 +0200
Gå in och titta på nätets roligaste filmer just nu eller ladda upp ditt eget bidrag på Spray Crazy. http://crazy.spray.se/Som topic lyder, om ni var på en öde ö (med ett magiskt kylskåp) och fick
välja EN öl som alltid finns i kylen, vilken skulle ni välja? Både eget
recept och bolags öl.
Öl är kultur
Kultur är öl!
Kultur är öl!