1. Var kan jag se resultatet av "Belgotävlingen" i Uppsala? Deltog själv som besökare är nyfiken på resultatet.
2. Hur blir det med SM? Vågar man boka rum o resa till Kalmar eller?
Hasse
Två undringar
Moderatorer: Anders Boström, Webbgrupp
-
Kapetan Aris
- Delmäskare

- Inlägg: 14
- Blev medlem: fredag 2006-12-22 13:04
- Ort: Vattmyren
- Fredrik Almgren
- Maltrostare

- Inlägg: 1408
- Blev medlem: lördag 2006-10-07 17:54
- Ort: Stockholm, Årsta
Två undringar
HasseLagenius wrote:
Sorry att det dröjt!
Nu finns det äntligen på webben!------------------------------------------------------------------------
1. Var kan jag se resultatet av "Belgotävlingen" i Uppsala? Deltog själv som besökare är nyfiken på resultatet.
Sorry att det dröjt!
My hope is hops