Tjena!
Jag har testat lite grejer ur https://www.osterlenbryggarna.se/ sortiment.
Deras svagdricka, alkoholfria och fick tag i en Pilsner som gjorde för ett gästgiveri. Jag tycker än så länge att grejerna är schyssta. De verkar göra en del produkter själva och sedan köper de in.
Har någon annan testat produkterna ur deras sortiment? Tänkte främst på Jopen! (Finns säkert flera olika som tillhandahåller Jopen) Finns inte nära mig och ska jag beställa via systemet så blir det ju några stycken. Önskar recension innan.
Österlenbryggarna
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
- martinb
- Utbildningsansvarig
- Inlägg: 1038
- Blev medlem: fredag 2008-07-18 10:17
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Re: Österlenbryggarna
Jopen gör jättebra grejer. Har dricket flera av deras brygder och varit på Jopenkerk i Haarlem. Av det som lämnar Österlenbryggarnas egna tapplinor har jag hittills inte stött på nåt som inte var infekterat till 1000, men de kanske lärt sig rengöra numera...
-
Silverhanden
- Torrhumlare

- Inlägg: 121
- Blev medlem: tisdag 2020-04-21 20:58
Re: Österlenbryggarna
Ska försöka komma över något av Jopen, tack för tips!
Jag har ju bara testat 1 pilsner men den var fräsch, så vi får hoppas att övrigt sortiment håller det med.
Jag har ju bara testat 1 pilsner men den var fräsch, så vi får hoppas att övrigt sortiment håller det med.