https://youtu.be/mIyK7J33RwE
Efter att ha kört tillbehören till Fermentasaurusen i diskmaskinen i årtal. Tänkte jag att nu när bubblan faktiskt går in i maskinen och med större öppningen kan det vara värt ett försök.
Testar att köra Fermzillan i diskmaskinen!
Kategoriregler
Inlägg ska bidra till diskussion och inte enbart innehålla en länk. Inlägg som mod tolkar som click-bait kommer att varnas och/eller tas bort.
Inlägg ska bidra till diskussion och inte enbart innehålla en länk. Inlägg som mod tolkar som click-bait kommer att varnas och/eller tas bort.
