Snabb fråga om SM-flaskor: accepteras det att man lämnar in olika sorters flaskor till samma tävlingsbidrag - så länge de har korrekta mått och är omärkta såklart? Eller måste alla fem flaskorna till respektive bidrag se EXAKT likadana ut?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Flaskor till SM
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
- martinb
- Utbildningsansvarig
- Inlägg: 1038
- Blev medlem: fredag 2008-07-18 10:17
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Re: Flaskor till SM
Det är helt ok att man lämnar in olika sorters flaskor till samma tävlingsbidrag så länge de har korrekta mått och är omärkta.
Re: Flaskor till SM
Bra! Tack för det!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
