Flaskor till SM

Info och diskussion om föreningen, träffar, tävlingar, styrelsen, tidningen, domarkommittén...

Moderatorer: martinb, Webbgrupp

Användarens profilbild
ecmik
Jästodlare
Jästodlare
Inlägg: 1152
Blev medlem: tisdag 2014-05-06 05:56
Ort: Kungälv

Flaskor till SM

Inlägg av ecmik »

Snabb fråga om SM-flaskor: accepteras det att man lämnar in olika sorters flaskor till samma tävlingsbidrag - så länge de har korrekta mått och är omärkta såklart? Eller måste alla fem flaskorna till respektive bidrag se EXAKT likadana ut?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarens profilbild
martinb
Utbildningsansvarig
Inlägg: 1038
Blev medlem: fredag 2008-07-18 10:17
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Re: Flaskor till SM

Inlägg av martinb »

Det är helt ok att man lämnar in olika sorters flaskor till samma tävlingsbidrag så länge de har korrekta mått och är omärkta.
Forummoderator - SHBF Utbildningsansvarig - SHBF Öldomare
Besök HBG2 på Facebook & HBG2.se
Användarens profilbild
ecmik
Jästodlare
Jästodlare
Inlägg: 1152
Blev medlem: tisdag 2014-05-06 05:56
Ort: Kungälv

Re: Flaskor till SM

Inlägg av ecmik »

Bra! Tack för det!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skriv svar