Starta bryggklubb

Här har vi Skåne

Moderatorer: martinb, Webbgrupp

mats6270
Satsbryggare
Satsbryggare
Inlägg: 6
Blev medlem: tisdag 2010-05-04 20:25

Starta bryggklubb

Inlägg av mats6270 »

Hej. Finns det några bryggare som är intresserade av att starta en bryggklubb i nordvästra skåne? Jag är själv bosatt i Ängelholm. Är du intresserad, eller känner någon som skulle vara det, hör i så fall av dig till mig.

/Mats