Träff i Malmö 21:a April
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
- Thomas Fransson
- Vattenbehandlare

- Inlägg: 296
- Blev medlem: onsdag 2008-01-02 03:00
- Ort: Malmö
- Kontakt:
Träff i Malmö 21:a April
I samband med festivalen Stora öl - Små Bryggerier i Malmö 20-21 April bjuder jag in de hembryggare som råkar befinna sig i staden på en liten miniträff strax innan festivalen öppnar.
Vi träffas lördagen kl: 14:00 på min innergård (Möllevångsgatan 35 - ligger rakt över gatan från festivalen)
Glas och någon form av tilltugg finns på plats.
Vi träffas lördagen kl: 14:00 på min innergård (Möllevångsgatan 35 - ligger rakt över gatan från festivalen)
Glas och någon form av tilltugg finns på plats.
- martinb
- Utbildningsansvarig
- Inlägg: 1038
- Blev medlem: fredag 2008-07-18 10:17
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Re: Träff i Malmö 21:a April
Låter mycket trevligt! Kan nog ta med sig en flaska eller två dit 
Re: Träff i Malmö 21:a April
Vore trevligt kommer tyvärr inte loss denna helgen.
Men en liten träff i sommar vore trevligt som förra året.
Lars
Men en liten träff i sommar vore trevligt som förra året.
Lars
Vem vill ha SEX-pack när det finns Fatöl
Re: Träff i Malmö 21:a April
Om du vill ha någon form av hjälp att fixa något så tjoa till... Vi kommer ju med..
Ett liv utan gott öl skulle vara som ett hål, tomt och innehållslöst....
- Thomas Fransson
- Vattenbehandlare

- Inlägg: 296
- Blev medlem: onsdag 2008-01-02 03:00
- Ort: Malmö
- Kontakt:
Re: Träff i Malmö 21:a April
Sommarträff blir det i år också. Så fort semestern är klubbad och vädret bra så sätter jag ett datum.
Till helgen så tar vi det som det kommer
Till helgen så tar vi det som det kommer
Re: Träff i Malmö 21:a April
Hej på er
Blir det någon trevlig träff i malmö även detta året .
Det var mycket trevligt förra året.
LarsVidegatansbrygghus !!
Blir det någon trevlig träff i malmö även detta året .
Det var mycket trevligt förra året.
LarsVidegatansbrygghus !!
Vem vill ha SEX-pack när det finns Fatöl