Träff i Malmö 21:a April

Diskutera, fråga och tipsa om öl, deras skapare, ställen där de kan njutas eller läsas om på bloggar eller annat - i hela världen

Moderatorer: martinb, Webbgrupp

Användarens profilbild
Thomas Fransson
Vattenbehandlare
Vattenbehandlare
Inlägg: 296
Blev medlem: onsdag 2008-01-02 03:00
Ort: Malmö
Kontakt:

Träff i Malmö 21:a April

Inlägg av Thomas Fransson »

I samband med festivalen Stora öl - Små Bryggerier i Malmö 20-21 April bjuder jag in de hembryggare som råkar befinna sig i staden på en liten miniträff strax innan festivalen öppnar.

Vi träffas lördagen kl: 14:00 på min innergård (Möllevångsgatan 35 - ligger rakt över gatan från festivalen)
Glas och någon form av tilltugg finns på plats.
Användarens profilbild
martinb
Utbildningsansvarig
Inlägg: 1038
Blev medlem: fredag 2008-07-18 10:17
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Re: Träff i Malmö 21:a April

Inlägg av martinb »

Låter mycket trevligt! Kan nog ta med sig en flaska eller två dit :)
Forummoderator - SHBF Utbildningsansvarig - SHBF Öldomare
Besök HBG2 på Facebook & HBG2.se
Användarens profilbild
larslind
Torrhumlare
Torrhumlare
Inlägg: 71
Blev medlem: tisdag 2008-07-29 14:26
Ort: Helsingborg

Re: Träff i Malmö 21:a April

Inlägg av larslind »

Vore trevligt kommer tyvärr inte loss denna helgen.
Men en liten träff i sommar vore trevligt som förra året.
Lars
Vem vill ha SEX-pack när det finns Fatöl :)
D.Hecktor
Torrhumlare
Torrhumlare
Inlägg: 58
Blev medlem: söndag 2008-09-21 07:39
Ort: Sösdala

Re: Träff i Malmö 21:a April

Inlägg av D.Hecktor »

Om du vill ha någon form av hjälp att fixa något så tjoa till... Vi kommer ju med..
Ett liv utan gott öl skulle vara som ett hål, tomt och innehållslöst....
Användarens profilbild
Thomas Fransson
Vattenbehandlare
Vattenbehandlare
Inlägg: 296
Blev medlem: onsdag 2008-01-02 03:00
Ort: Malmö
Kontakt:

Re: Träff i Malmö 21:a April

Inlägg av Thomas Fransson »

Sommarträff blir det i år också. Så fort semestern är klubbad och vädret bra så sätter jag ett datum.

Till helgen så tar vi det som det kommer ;)
Användarens profilbild
jcstroh
Helmaltsbryggare
Helmaltsbryggare
Inlägg: 30
Blev medlem: torsdag 2010-05-06 16:51
Ort: Malmö
Kontakt:

Re: Träff i Malmö 21:a April

Inlägg av jcstroh »

Vi ses - vissa av oss redan i kväll :)
Tomma fat är bästa beröm!
Användarens profilbild
larslind
Torrhumlare
Torrhumlare
Inlägg: 71
Blev medlem: tisdag 2008-07-29 14:26
Ort: Helsingborg

Re: Träff i Malmö 21:a April

Inlägg av larslind »

Hej på er
Blir det någon trevlig träff i malmö även detta året .
Det var mycket trevligt förra året.

LarsVidegatansbrygghus !!
Vem vill ha SEX-pack när det finns Fatöl :)
Skriv svar