Är det någon här som känner till Helsingborgs Bryggeri Aktiebolag - http://www.helsingborgsbryggeri.se/ och vem/vilka som ligger bakom det?
Sidan har varit uppe ett tag men informationen är knapphändig och ur ett rent hemsideperspektiv är sidan rätt usel. Åker förbi det tilltänkta brygghuset varje dag och någon tillstymmelse till aktivitet har man inte sett än.
Dock får man säga att det är lite kul ifall det kommer igång (och blir bra) så man har ett bryggeri på gångavstånd hemifrån.
Uppdatering: Igår noterades att en liten container stod bakom ett hörn. Nåt kanske försiggår där inne ändå.
Helsingborgs Bryggeri Aktiebolag
Moderatorer: martinb, Webbgrupp