Har inte sett någon tråd om det, så hoppas detta inte är någon dubblett.
Gällande Hökhålts Sommarale från Grebbestad då, bryggt på recept från fjolårets vinnare Thomas Dalerstedt.
För Göteborg:
3 Små Rum fick ett fat, enligt uppgift är det slut.
The Rover la på sitt fat idag (eller fick de 2?) var där och provade den ikväll, då jag gick hem fanns det kvar i fatet.
Bishops Arms Järntorget har minst ett fat, det skall läggas på "snart", står på tur då någon gästkran tar slut.
Haket har jag ingen status på.
SM-ölet 2008 på krogen
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
-
Janne gnoff Berglund
- Jästodlare

- Inlägg: 1018
- Blev medlem: fredag 2006-11-10 14:49
- Ort: Göteborg
- Kontakt:
- Johan Håkansson
- Vattenbehandlare

- Inlägg: 352
- Blev medlem: måndag 2006-10-23 15:40
- Ort: Kalmar
- Kontakt:
Re: SM-ölet 2008 på krogen
Hökhålts Sommarale finns på flaska i restaurangen på Kristianopels Camping till glädje för alla som besöker gränsfejden 11 juli.
Är fast skumkrona en flytande valuta?
-
Janne gnoff Berglund
- Jästodlare

- Inlägg: 1018
- Blev medlem: fredag 2006-11-10 14:49
- Ort: Göteborg
- Kontakt:
Re: SM-ölet 2008 på krogen
Den har funnits på flaska på Haket i Göteborg, vet ej om den finns kvar.