SM-ölet 2008 på krogen

Diskutera, fråga och tipsa om öl, deras skapare, ställen där de kan njutas eller läsas om på bloggar eller annat - i hela världen

Moderatorer: martinb, Webbgrupp

Janne gnoff Berglund
Jästodlare
Jästodlare
Inlägg: 1018
Blev medlem: fredag 2006-11-10 14:49
Ort: Göteborg
Kontakt:

SM-ölet 2008 på krogen

Inlägg av Janne gnoff Berglund »

Har inte sett någon tråd om det, så hoppas detta inte är någon dubblett.

Gällande Hökhålts Sommarale från Grebbestad då, bryggt på recept från fjolårets vinnare Thomas Dalerstedt.

För Göteborg:

3 Små Rum fick ett fat, enligt uppgift är det slut.

The Rover la på sitt fat idag (eller fick de 2?) var där och provade den ikväll, då jag gick hem fanns det kvar i fatet.

Bishops Arms Järntorget har minst ett fat, det skall läggas på "snart", står på tur då någon gästkran tar slut.

Haket har jag ingen status på.
Användarens profilbild
Johan Håkansson
Vattenbehandlare
Vattenbehandlare
Inlägg: 352
Blev medlem: måndag 2006-10-23 15:40
Ort: Kalmar
Kontakt:

Re: SM-ölet 2008 på krogen

Inlägg av Johan Håkansson »

Hökhålts Sommarale finns på flaska i restaurangen på Kristianopels Camping till glädje för alla som besöker gränsfejden 11 juli.
Är fast skumkrona en flytande valuta?
Janne gnoff Berglund
Jästodlare
Jästodlare
Inlägg: 1018
Blev medlem: fredag 2006-11-10 14:49
Ort: Göteborg
Kontakt:

Re: SM-ölet 2008 på krogen

Inlägg av Janne gnoff Berglund »

Den har funnits på flaska på Haket i Göteborg, vet ej om den finns kvar.
Skriv svar