Kommer det att ordnas en buss från Göteborg till Stockholm i samband med Brygg SM.
Vi är i alla fall 3 som i så fall krokar på!
Tomas J
Buss till Brygg-SM
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
Buss till Brygg-SM
Tomas J
-
Janne gnoff Berglund
- Jästodlare

- Kontakt:
Re: Buss till Brygg-SM
Vet inte om det varit någon buss från Götet på sista tiden.
Själv har jag bokat tåg.
Själv har jag bokat tåg.
- Dan Nilsson
- SHBF - Bryggkursledare
Det beror ju helt på intresset. Till SM 2008 i Lövstabruk gick det en buss fylld med glada bryggare från Göteborg.
Andra ställen var Jönköping och Linköping, vill jag minnas.
Om många visar sitt intresse, exempelvis här på forumet, är det klart att SHBF fixar en buss. Ju flera desto (t)roligare.
Andra ställen var Jönköping och Linköping, vill jag minnas.
Om många visar sitt intresse, exempelvis här på forumet, är det klart att SHBF fixar en buss. Ju flera desto (t)roligare.
// Danne Läs mer om mig =>
- Bosse Bergenståhl
- Vattenbehandlare

Klart man vill åka buss om det går, även om hela vägen inte är ett måste. Hoppar gärna på i Småland eller så...
malt är gott
- Dan Nilsson
- SHBF - Bryggkursledare
Styrelsen har under kvällen diskuterat bussfrågan och ställer sig positiv ifråga om en viss riskbudget för ett sådant projekt i linje med tidigare år. Dvs att SHBF kan finansiera en del av platserna i en buss om de ej blir fulltecknade.
Dock känner styrelsen att efterfrågan varit mycket svag. Styrelsen prioriterar därför inte att arbeta aktivt med att ordna en buss. Om intresset kraftigt ökar här på forumet får vi naturligtvis omvärdera frågan. Vi kommer då att behöva hjälp från någon att arrangera det hela.
Styrelseledamöterna gillar själv och vet att resenärerna gillar att åka SM-buss. Vi uppmanar er därför gärna att avstämma med era omgivningar om intresse finns och rapportera det här förslagsvis.
Dock känner styrelsen att efterfrågan varit mycket svag. Styrelsen prioriterar därför inte att arbeta aktivt med att ordna en buss. Om intresset kraftigt ökar här på forumet får vi naturligtvis omvärdera frågan. Vi kommer då att behöva hjälp från någon att arrangera det hela.
Styrelseledamöterna gillar själv och vet att resenärerna gillar att åka SM-buss. Vi uppmanar er därför gärna att avstämma med era omgivningar om intresse finns och rapportera det här förslagsvis.
// Danne Läs mer om mig =>