Bra barkylskåp?

Här finns arkivet med inlägg från emaillistan Bryggaren skrivna innan 2006-07-01

Moderatorer: Anders Boström, Webbgrupp

Användarens profilbild
Anders Boström
Vattenbehandlare
Vattenbehandlare
Inlägg: 224
Blev medlem: fredag 2006-10-27 13:33
Ort: Kongsmarken

Bra barkylskåp?

Inlägg av Anders Boström »

Hej
Någon som vet något kylskåp som sväljer 4 stora corneliusfat ståendes
bredvid varandra?
Kylskåpshöjden skall vara ungefär den vanliga låga "underbänksvarianten".
Tyvärr så brukar det ju vara en högre del där kompressorn huserar som
gör att bara 2 fat går in, men kanske det finns nåt bra där ute...
mvh
Anders