Specialanpassade Ölkylskåp till Salu

Annonsera om olika saker och jästslurry

Moderatorer: martinb, alekks, Webbgrupp

Kategoriregler
När du skapar en ny tråd här vill vi att du följer instruktionen för hur trådtiteln skall se ut i annonsdelen. Tack!

Specialanpassade Ölkylskåp till Salu

Inläggav BenjiT » torsdag 2020-01-30 14:21

Hej allihopa,

Jag har byggt en ölkylskåp som jag har njutit av för ett par år nu, men nu jag ska flytta utomlands och tänkte att sälja den till en ölbryggare som drömmer att ha hembryggd öl hemma på fat!

Det är gjort från en 3/4 längd Smeg kylskåp, svart och krom, och bra kvalitet. På insidan kan man ha 2 stor och 1 lite kornelius fat (18-9 liter) som man ser på bilderna. Kranarna är Perlick märke och egentligen bäst att man kan köpa, nästan nytt och perfekt kvalitet.

Det har funkat jättebra för mig, och jag har till och med även tävlat på några shbf tävlingar med det, inkl. SM, och jag har verkligen älskad att använda det när jag har middagar och fest, det är en stilig grej att har hemma för alla som tycker om öl-bryggning.

Allt är i jättebra skick, kylskåpet kostar 13,500 ny, plus 1200 för kranarna (från humlegården), allt ihop det kostade typ 15,000 plus jobbet att installera allt, så jag tänkte att fråga 10,000 eller bäst erbjudandet för det.

Snälla hör av dig så fort som möjligt om du är intresserad till Benja71988@Yahoo.com

Jag tänkte sälja det mellan den 17-23:e februari, men om det behövs så kan jag sälja det närsomhelst innan den 23:e. 

Tack!

BenjiBildBildBild

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
BenjiT
Nybryggare
Nybryggare

Återgå till Köpes, säljes, skänkes, efterfrågas och bytes