MysticDragon skrev:Okej... humorlöst ställe.... Hur tar jag bort tråden, eftersom alla skall dryga sig bara?
Inte humorlöst, kanske bara fel sorts humor... Jag själv fattade inte vad som var kul. Ibland är inte menat för andra. Försök att förklara det roliga i en seriestrip, känner ingen som lyckats.
Bee skrev:Inte humorlöst, kanske bara fel sorts humor... Jag själv fattade inte vad som var kul. Ibland är inte menat för andra. Försök att förklara det roliga i en seriestrip, känner ingen som lyckats.
Typ så. Men nu har jag lärt mig nåt iaf! @MysticDragon, i vilken typ av bryggverk sitter det? Har bryggt med BrauMeister två-tre gånger men då har andra skött det mesta så jag kan inte komma på att jag sett nåt sånt. Bara grejerna på toppen.
Låter som en motsvarighet med hink-i-hink när man glömmer hinken som ska vara i hinken eller har glömt att stänga kranen ut. På förekommen anledning kollas det alltid numera... Likadant som att man glömt att ta upp jäsröret som legat i jästunnan med Saniclean...
Eller glömt sätta på bazookafiltret på pumpen i en Grainfather. Upptäcktes när jag skulle sätta i maltpipan I det 65-gradiga vattnet. Även med tjocka handskar är det rätt varmt att stoppa ner hela underarmen i.
martinb skrev:Typ så. Men nu har jag lärt mig nåt iaf! @MysticDragon, i vilken typ av bryggverk sitter det? Har bryggt med BrauMeister två-tre gånger men då har andra skött det mesta så jag kan inte komma på att jag sett nåt sånt. Bara grejerna på toppen.
Coobra CB-3, tror den finns i tidigare Coobra:or också.