Delmäskare
Moderatorer: Fredrik Almgren, martinb, Webbgrupp
Delmäskare
Hurra nu har jag också blivit delmäsakre 
- Fredrik Almgren
- Maltrostare

- Fredrik Almgren
- Maltrostare

- Fredrik Almgren
- Maltrostare

- Fredrik Almgren
- Maltrostare

- Johan Håkansson
- Vattenbehandlare

- Kontakt:
Nybryggare, delmäskare osv...
Jag gissar att nybryggare, delmäskare osv. visar hur aktiv man har varit i detta forum. Detta kan ju lätt missförstås av en nybryggare, som kanske dessutom är helmaltsbryggare hemma i köket. Mer intressant än att med denna måttstock komplettera redovisningen av antal inlägg, som ju också finns, vore kanske att redovisa hur kunnig användaren är inom bryggning, vilket man nu alltså kan bli vilseledd att tro att det gäller.
- Fredrik Almgren
- Maltrostare

Jag tyckte det var lite finurligt, skitskoj faktiskt (men inte att va nybörjare - såg till min stora glädje helt plötligt att jag redan blivit satsbryggare).
Jag tror ingen tar illa vid sig, däremot kan man kanske (speciellt nu i början) få folk som pressar in mail bara för att inte längre vara nybörjare etc.
Får villigt erkänna att ett par inlägg mest tillkommit av det skälet :=)
Jag tror ingen tar illa vid sig, däremot kan man kanske (speciellt nu i början) få folk som pressar in mail bara för att inte längre vara nybörjare etc.
Får villigt erkänna att ett par inlägg mest tillkommit av det skälet :=)
Snart så är partyt över - äntligen.
Skrev om det i en annan tråd, visst kan det bli problems om alla bara skall skriva en massa inlägg för att nå högre höjder.
Dock - gillade kommentaren: Skall vi inte alla den vägen vandra. HaHa
Men precis, tänk om man bara kunde räkna in meningsfulla mail.
Då skulle detta inte platsa : )
Men nu skall jag skriva till Oskar om en designflopp (design och design det får han själv avgöra) - det är annat det.
Dock - gillade kommentaren: Skall vi inte alla den vägen vandra. HaHa
Men precis, tänk om man bara kunde räkna in meningsfulla mail.
Då skulle detta inte platsa : )
Men nu skall jag skriva till Oskar om en designflopp (design och design det får han själv avgöra) - det är annat det.
Snart så är partyt över - äntligen.
- Anders Boström
- Vattenbehandlare

Har inte fattat funktionen förrän jag trillade på denna tråd. Trodde det var nåt sätt att "klassa" sig själv, även om jag inte hittade nånstans att ändra!
Tycker nog att det är alldeles för lätt att missförstå + att jag inte alls gillar sånt som uppmuntrar skrivandet för skrivandets egen skull.
"Experts-Exchange.com" har ett roligt/bra system som dock är betydligt svårare att hantera - man får "poäng" för hur bra svar på frågor man ger och kan på det sättet stiga i "expertgrad". Kräver antagligen ett annat forumprogram om nu ingen skrivit en MOD för det...
/Anders
Tycker nog att det är alldeles för lätt att missförstå + att jag inte alls gillar sånt som uppmuntrar skrivandet för skrivandets egen skull.
"Experts-Exchange.com" har ett roligt/bra system som dock är betydligt svårare att hantera - man får "poäng" för hur bra svar på frågor man ger och kan på det sättet stiga i "expertgrad". Kräver antagligen ett annat forumprogram om nu ingen skrivit en MOD för det...
/Anders