Ok. Jaja, trodde det skulle nypa fast som det Speidel använt innan, då testar jag idag.Bee skrev:Min yttersta del går fortfarande att röra 45°, det är ok enligt instruktionerna. Det är inte lim, det är tätning.
Tack
Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp
Ok. Jaja, trodde det skulle nypa fast som det Speidel använt innan, då testar jag idag.Bee skrev:Min yttersta del går fortfarande att röra 45°, det är ok enligt instruktionerna. Det är inte lim, det är tätning.
Det trodde jag med, men sen läste jag på tuben.Judgecc skrev: Ok. Jaja, trodde det skulle nypa fast som det Speidel använt innan, då testar jag idag.
Tack

Jag kör med slang emellan så ingen hårdkoppling. Slangklämma på nippeln och 1.5m slang som alltid sitter på braumeistern. Finns övergångar från bsp/nsp till gardena men tror inte det skulle få plats med min lösning.Judgecc skrev:@lindh hade du någon lösning på. 1/2 till gardena?