Motströmskylare?

Här kan man diskutera ämnen som berör bryggverket Braumeister: tips, moddar etc

Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp

Kategoriregler
Har det inte med Braumeister att göra hör det inte hit.
pettersson80
Torrhumlare
Torrhumlare
Inlägg: 177
Blev medlem: tisdag 2014-05-13 23:59
Ort: Harmånger

Re: Motströmskylare?

Inlägg av pettersson80 »

Jaha som vanligt blir jag inte ett dugg klokare, men får lära mig något nytt! [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]
Blir den en BM50 så kommer jag prova båda alternativen och försöka bilda mig en egen uppfattning.

Hur mycket plats finns det mellan malt korgen och brygg grytan?
Tänkte att om jag ändå ska använda en "extern pump" kanske det går använda den till att skapa en whirlpool också.

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Inled mig icke i frestelse, jag kan gå själv!
Skriv svar