Jag antar att DrHans inte har monopol på den här tråden även om det verkar så.
I alla fall jag undrar om någon vet vad som hänt med Kungsbryggeret? Bryggeriet gjorde mycket bra lager och hade blivit utvald av Systembolaget att leverera Pilsner Mandarina från och med 1 juni och nu verkar det som bolaget är nedlagt.
Kungsbryggeriet
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
Re: Kungsbryggeriet
Det låg till försäljning på blocket innan sommaren, sen såg jag att dom började sälja sakerna i mindre delar så det finns nog inte kvar mer.
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
- martinb
- Utbildningsansvarig
- Inlägg: 1038
- Blev medlem: fredag 2008-07-18 10:17
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Re: Kungsbryggeriet
Vad jag hörde så var det någon investerare, partner eller liknande som var inblandad och det blev inte bra alls. Kommer inte ihåg detaljerna men nåt åt det hållet. Mycket synd för de gjorde bra grejer!
Re: Kungsbryggeriet
Hahahaha nej det hoppas jag verkligen inte att jag har. Skål!peterg skrev:Jag antar att DrHans inte har monopol på den här tråden även om det verkar så.
I alla fall jag undrar om någon vet vad som hänt med Kungsbryggeret? Bryggeriet gjorde mycket bra lager och hade blivit utvald av Systembolaget att leverera Pilsner Mandarina från och med 1 juni och nu verkar det som bolaget är nedlagt.
-
Janne gnoff Berglund
- Jästodlare

- Inlägg: 1018
- Blev medlem: fredag 2006-11-10 14:49
- Ort: Göteborg
- Kontakt:
- assistredo
- Maltrostare

- Inlägg: 1483
- Blev medlem: torsdag 2007-01-04 21:50
- Ort: Linköping
Re: Kungsbryggeriet
Sådan är kapitalismen....martinb skrev:Vad jag hörde så var det någon investerare, partner eller liknande som var inblandad och det blev inte bra alls. Kommer inte ihåg detaljerna men nåt åt det hållet. Mycket synd för de gjorde bra grejer!
Björn Petersson