Jag har testat och utvärderat "den bästa" pumpen på marknaden, Blichmann Riptide. En riktigt rejäl kvalitetspjäs på nästa fyra kilo och världens ös i flödet!
Och till alla youtubeheads kan jag glatt meddela att det även blev en film denna gång! Läs inlägget på länken nedan och passa gärna på att prenumerera på min Youtube-kanal där jag ska försöka bli lite mer frekvent i postandet.
http://www.lindhcraftbeer.com/2019/04/b ... tide-pump/
Recension av pumpen Blichmann Riptide
Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp
Re: Recension av pumpen Blichmann Riptide
Blir pumpen oanvändbar om man tappar bort brickan...?Lindh skrev: Jag har testat och utvärderat "den bästa" pumpen på marknaden, Blichmann Riptide. En riktigt rejäl kvalitetspjäs på nästa fyra kilo och världens ös i flödet!
Och till alla youtubeheads kan jag glatt meddela att det även blev en film denna gång! Läs inlägget på länken nedan och passa gärna på att prenumerera på min Youtube-kanal där jag ska försöka bli lite mer frekvent i postandet.
http://www.lindhcraftbeer.com/2019/04/b ... tide-pump/
Ingen aning men jag tänker inte testa. Nog inte så svårt att ersätta brickan via ett besök på Bauhaus.
25 hästkrafter? Inte dåligt 
Hahaha, nej det är en kraftfull rackare 
Nej det var bara ett litet spontantskämt eftersom det stod 25 bhp på en klisterlapp på undersidan. Tyckte det var lite kul så jag lät det vara kvar i filmen och tänkte det skulle falla på sin egen orimlighet.
Nej det var bara ett litet spontantskämt eftersom det stod 25 bhp på en klisterlapp på undersidan. Tyckte det var lite kul så jag lät det vara kvar i filmen och tänkte det skulle falla på sin egen orimlighet.
Misstänkte att det var lite av ett skämtLindh skrev:Hahaha, nej det är en kraftfull rackare