Är ny på detta och undrar hur mycket öl går det brygga i en 20L gryta?
Tänkte använda biab eller är det bättre att mäska direkt i grytan som har kran och Bazooka filter?
Finns det något bryggar program på svenska?
Säker självklara svar för en del men inte för mig
Mvh Mikael
