Glögg

Prata om det mesta

Moderatorer: martinb, Webbgrupp

kyosho
Satsbryggare
Satsbryggare
Inlägg: 8
Blev medlem: torsdag 2017-01-12 11:06

Glögg

Inlägg av kyosho »

Gjorde en glögg till julen. Happy holidays, guy's! :D

https://youtu.be/AvFAk_2ytAs
Falkens
Bryggmästare
Bryggmästare
Inlägg: 2057
Blev medlem: torsdag 2013-10-10 09:14
Ort: Sollentuna

Re: Glögg

Inlägg av Falkens »

Gjorde själv en på svagdricka... inte vin.
// Jonas
Skriv svar