Hur tycker du att formgivningen av forumet ser ut?
Moderatorer: Fredrik Almgren, martinb, Webbgrupp
Gör din röst hörd 
Senast redigerad av Oskar den onsdag 2007-01-03 13:08, redigerad totalt 2 gånger.
- Fredrik Almgren
- Maltrostare

Skall väl inte klaga på layouten, känns väl relativt ren och färgen är väl lagom öl-färgad (lite för Re-Bud dock : )
Personligen är jag ju annars en sådan som tycker bryggaren är perfekt - för utom när mailen blir bifogade och ÅÄÖ knasar sig.
Men det blir nog bra iaf.
Någon jäkla bakåtsträvare får ni ju faktiskt lova att tålas med.
Personligen är jag ju annars en sådan som tycker bryggaren är perfekt - för utom när mailen blir bifogade och ÅÄÖ knasar sig.
Men det blir nog bra iaf.
Någon jäkla bakåtsträvare får ni ju faktiskt lova att tålas med.
Snart så är partyt över - äntligen.
-
Kapetan Aris
- Delmäskare

- Fredrik Almgren
- Maltrostare

Du kan skriva fler inlägg 
Namnet är bara ett namn på den kategorin man klassas in i
beroende på antalet skrivna inlägg.
Kapetan Aris wrote:
Namnet är bara ett namn på den kategorin man klassas in i
beroende på antalet skrivna inlägg.
Kapetan Aris wrote:
Ser fint ut men jag undrar hur man byter ut sin titel under signaturen. Har bryggt sen 1991, men kallas på detta forum för nybryggare. Varför? Kan jag ändra det själv.
My hope is hops
- Micke Granath
- Torrhumlare

Hej
Jag tycker det ser jättebra ut förutom mailen man får om man prenummererar på inläggen. Bakgrunden på de mail jag får har samma mörkgråa färg som bakgrunden på forumet. Detta i kombination med svart text gör dem ganska svärlästa. Går det att ändra på?
En annan liten grej är det första alternativet i omröstningen. Jätte super fint har en helt annan betydelse än Jättesuperfint...
Jag tycker det ser jättebra ut förutom mailen man får om man prenummererar på inläggen. Bakgrunden på de mail jag får har samma mörkgråa färg som bakgrunden på forumet. Detta i kombination med svart text gör dem ganska svärlästa. Går det att ändra på?
En annan liten grej är det första alternativet i omröstningen. Jätte super fint har en helt annan betydelse än Jättesuperfint...
- Fredrik Almgren
- Maltrostare

Det blir så om man har valt HTML-email pga att mailen "ärver" vissa färgermickegranath skrev:Hej
från forumet. Vi har inte hittat något enkelt sätt att fixa detta. Alternativen är
att justera färgsättningen en aning på forumet vilket får till följd att mailen
blir bättre. Det andra är att läsa lite källkod i mailformatteringen och ändra
färgvalen.
Jag håller med om att vi bör fixa detta på något sätt.
My hope is hops
- Micke Granath
- Torrhumlare

- Micke Granath
- Torrhumlare