Hahahha va faaan.
Det där är fullständigt stormkok. Alldeles för aggressivt för min smak.
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Hjälp mig att få till ett rullande kok
Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp
- kangarooster
- Torrhumlare

- Inlägg: 76
- Blev medlem: torsdag 2016-05-19 12:06
- Ort: Stockholm
Re: Hjälp mig att få till ett rullande kok
Det ser bättre ut på film
Eller menade du youtubefilmen?
Re: Hjälp mig att få till ett rullande kok
Ja. Det där koket behöver ingen mer effekt
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Re: Hjälp mig att få till ett rullande kok
+1 på detJudgecc skrev:Ja. Det där koket behöver ingen mer effekt
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Det där är långt mycket mer än rullande kok.
Tänk sjudande vatten. En vertikal rörelse av vätska som välver ytan. Det är rullande kok.
-
Andreashaggstrom
- Vattenbehandlare

- Inlägg: 259
- Blev medlem: söndag 2014-02-09 21:55
- Ort: Umeå
Re: Hjälp mig att få till ett rullande kok
dropboxfilmen räcker gott och väl. youtubefilmen är onödigt kraftig. Jag hörde nyligen på brew strong att de pratade om nackdelarna med för kraftig kok. Så du behöver inte mer, det kan till och med vara dåligt.
Ärlans hembryggeri