Norrlandsträffen 2.0. "Sessionöl"

För dem i Norrland som är intresserade av Hembryggeri.

Moderatorer: martinb, Webbgrupp

Andreashaggstrom
Vattenbehandlare
Vattenbehandlare
Inlägg: 259
Blev medlem: söndag 2014-02-09 21:55
Ort: Umeå

Norrlandsträffen 2.0. "Sessionöl"

Inlägg av Andreashaggstrom »

Den 27e Augusti kör vi Norrlandsträffen igen. Andra upplagan!
Temat för denna träff är "sessionöl", och med det menar vi en öl på max 4%. Annan öl är också ok, men sikta på att ta med minst en sessionöl (eller lättare! Lättöl skulle vara kul!)
Mer information kommer då det närmar sig, vi tänker t.ex. att det skulle vara nice att grilla.

För er som var med förut så är det samma lokal som sist, för er som inte var med förut så kommer vi förklara mer ingående då det närmar sig, det är på Mariedal i Umeå

Joina https://www.facebook.com/groups/norrlandstraffen/ om du har facebook och inte är medlem ännu.
Ärlans hembryggeri