"Bryggbänk"

Här kan man diskutera Grainfather. http://www.grainfather.com/

Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp

Kategoriregler
Handlar det inte om Grainfather hör det inte hit.
Engan
Torrhumlare
Torrhumlare
Inlägg: 188
Blev medlem: söndag 2013-11-24 12:51

"Bryggbänk"

Inlägg av Engan »

Någon som byggt en bänk anpassad för grainfather?
Tänkte bygga en till veckan.

2400 lång
En del för grainfather nästan vid golvet.
En del för ovanför grainfather när det är dags för spargeout. Har en HLT från mina BIAB bryggningar till detta.
Övriga ytor som blir över får bli en bänk
Engan
Torrhumlare
Torrhumlare
Inlägg: 188
Blev medlem: söndag 2013-11-24 12:51

Re: "Bryggbänk"

Inlägg av Engan »

Så då var den byggd Bild
Skriv svar