Någon som byggt en bänk anpassad för grainfather?
Tänkte bygga en till veckan.
2400 lång
En del för grainfather nästan vid golvet.
En del för ovanför grainfather när det är dags för spargeout. Har en HLT från mina BIAB bryggningar till detta.
Övriga ytor som blir över får bli en bänk
"Bryggbänk"
Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp
Kategoriregler
Handlar det inte om Grainfather hör det inte hit.
Handlar det inte om Grainfather hör det inte hit.
Re: "Bryggbänk"
Så då var den byggd 

