Ang sommarträff skåne
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
Re: Ang sommarträff skåne
Jag kommer också!
/Stefan
/Stefan
Re: Ang sommarträff skåne
Ett stort tack till Dennis&Co för en kanondag i Sösdala!
Allting stämde: Vädret, Maten, Musiken, Folket och ÖLEN!
/Stefan
Allting stämde: Vädret, Maten, Musiken, Folket och ÖLEN!
/Stefan
- martinb
- Utbildningsansvarig
- Inlägg: 1038
- Blev medlem: fredag 2008-07-18 10:17
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Re: Ang sommarträff skåne
Kan bara instämma! Mycket trevligt arrangemang!
Re: Ang sommarträff skåne
Tack till er alla som kom och gjorde kvällen till vad den blev! Och om ni vill och vi får förtroende så kör vi på igen nästa år!! MEN NU ÄR DET SÅ ATT JAG HITTA EN NYCKEL PÅ GRÄSET IDAG NÅGON SOM SAKNAR ELLER??
Ett liv utan gott öl skulle vara som ett hål, tomt och innehållslöst....
Re: Ang sommarträff skåne
Vi kommer så klart !! himla trevligt förra året 
Vem vill ha SEX-pack när det finns Fatöl
Re: Ang sommarträff skåne
Blir det nån träff iår? 
Re: Ang sommarträff skåne
Ja det blir en träff här i Sösdala för dom som vill den 4/7 mer info kommer snart!!
Ett liv utan gott öl skulle vara som ett hål, tomt och innehållslöst....
