Ang sommarträff skåne

Här har vi Skåne

Moderatorer: martinb, Webbgrupp

Användarens profilbild
jcstroh
Helmaltsbryggare
Helmaltsbryggare
Inlägg: 30
Blev medlem: torsdag 2010-05-06 16:51
Ort: Malmö
Kontakt:

Re: Ang sommarträff skåne

Inlägg av jcstroh »

Jag kommer, ska bli kul!
Tomma fat är bästa beröm!
Vörtman
Nybryggare
Nybryggare
Inlägg: 2
Blev medlem: måndag 2013-12-30 23:09
Ort: Skyrup

Re: Ang sommarträff skåne

Inlägg av Vörtman »

Jag kommer också!
/Stefan
Vörtman
Nybryggare
Nybryggare
Inlägg: 2
Blev medlem: måndag 2013-12-30 23:09
Ort: Skyrup

Re: Ang sommarträff skåne

Inlägg av Vörtman »

Ett stort tack till Dennis&Co för en kanondag i Sösdala!
Allting stämde: Vädret, Maten, Musiken, Folket och ÖLEN!

/Stefan
Användarens profilbild
martinb
Utbildningsansvarig
Inlägg: 1038
Blev medlem: fredag 2008-07-18 10:17
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Re: Ang sommarträff skåne

Inlägg av martinb »

Kan bara instämma! Mycket trevligt arrangemang!
Forummoderator - SHBF Utbildningsansvarig - SHBF Öldomare
Besök HBG2 på Facebook & HBG2.se
D.Hecktor
Torrhumlare
Torrhumlare
Inlägg: 58
Blev medlem: söndag 2008-09-21 07:39
Ort: Sösdala

Re: Ang sommarträff skåne

Inlägg av D.Hecktor »

Tack till er alla som kom och gjorde kvällen till vad den blev! Och om ni vill och vi får förtroende så kör vi på igen nästa år!! MEN NU ÄR DET SÅ ATT JAG HITTA EN NYCKEL PÅ GRÄSET IDAG NÅGON SOM SAKNAR ELLER??
Ett liv utan gott öl skulle vara som ett hål, tomt och innehållslöst....
Användarens profilbild
larslind
Torrhumlare
Torrhumlare
Inlägg: 71
Blev medlem: tisdag 2008-07-29 14:26
Ort: Helsingborg

Re: Ang sommarträff skåne

Inlägg av larslind »

Vi kommer så klart !! himla trevligt förra året :)
Vem vill ha SEX-pack när det finns Fatöl :)
Kostir
Torrhumlare
Torrhumlare
Inlägg: 134
Blev medlem: måndag 2013-03-11 20:18

Re: Ang sommarträff skåne

Inlägg av Kostir »

Blir det nån träff iår? :)
D.Hecktor
Torrhumlare
Torrhumlare
Inlägg: 58
Blev medlem: söndag 2008-09-21 07:39
Ort: Sösdala

Re: Ang sommarträff skåne

Inlägg av D.Hecktor »

Ja det blir en träff här i Sösdala för dom som vill den 4/7 mer info kommer snart!!
Ett liv utan gott öl skulle vara som ett hål, tomt och innehållslöst....
Skriv svar