SM 2015 - Inlämning av öl i Malmö 11/4,13/4 och 14/4

Här har vi Skåne

Moderatorer: martinb, Webbgrupp

Skumgodis
Helmaltsbryggare
Helmaltsbryggare
Inlägg: 22
Blev medlem: söndag 2014-01-05 01:58

SM 2015 - Inlämning av öl i Malmö 11/4,13/4 och 14/4

Inlägg av Skumgodis »

Öl som skall tävla i SM 2015 skall lämnas in hos Essensspecialisten Malmö datumen 11, 13 och 14 April.

Våra öppettider är:
11 April Lördag: 11-15
13 April Måndag: 11-18
14 April Tisdag: 11-18

Man kan inte vara nog tydlig med att det är 33 cl returglas med enfärgade kapsyler som gäller. Har ni ölen i röda drickbackar kan ni så klart ta med er dom, annars har vi gott om backar i butiken

Vi ses!

Essensspecialisten
Bergsgatan 9
211 54 Malmö
040-23 20 40