När jag nu skall koppla ihop den med min Trapetz-adapter (typ 2) från humlegården passar den självklart inte
Efter lite efterforskningar verkar det ju vara så att det är "CGA320" som är boven i dramat.
Finns det någon som kan tipsa mig om var jag hittar en adapter antingen så att jag kan koppla på Trapetz-adaptern eller en "vanlig stor" svensk CO2 flaska?
Kan tyvärr inte svara på din fråga lr hjälpa. Men på bryggbolaget har dom en dubbelregulator för 995;- inte så mkt dyrare [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]
Hej.du får göra som jag gjorde.fixa fram en beggad co mutter.har gängan W 21,8*1/14.å byt.
har du ngn kompis som är rörmokare-smed.så kanske de har en kvaddad klocka som du kan plocka
muttern på..lycka till
mvh fajsen
Regulatorn är gjord för amerikanska kolsyreflaskor. Som beskrivits - man får byta muttern - här ett ställe som säljer d:o - dock inte i gamla Svedala - men det kanske går att beställa därifrån. http://www.weldability-sif.com/pages/vi ... g=daco2nut
Tack för hjälpen, då vet jag vad jag ska leta efter. Kostade €26 att beställa från weldability. Får leta lite till men tar gärna emot tips på svenska butiker.
Det är väl samma gänga till Argon-regulatorer?... I så fall ökar ju möjligheten att någon verkstad i närheten har en trasig rackare som man kan plocka muttern ifrån...