Tapatalks senaste uppdatering
Moderatorer: Fredrik Almgren, martinb, Webbgrupp
-
dernebo
- RIMS-byggare

- Kontakt:
Finns det någon öht som gillar den senaste uppdateringen av den annars så oumbärliga appen?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Tapatalks senaste uppdatering
Nej usch! Förrut var allt mycket tydligt.. Funktion och enkelhet har ännu en gång hamnat i skuggan för "design". Tråkigt!
-
dernebo
- RIMS-byggare

- Kontakt:
Och inte ens snygg design... Knappast bara att man är missnöjd med förändringar heller. Denna version har har nu lägsta betyg på omdömen i App Store. Och på deras forum öser det in klagomål. Hoppas de tar åt sig av kritiken.
Den är helt beeedrövlig! Jag vet inte hur fasen man ska kunna läsa detta forum nu. Läste recensionerna i AppStore och de var inte översvallande direkt. Tapatalk blir ju bara sämre och sämre för varje uppdatering. Att de sedan har mage att ta betalt för en app som de sedan gör gratis med reklam är bortom mitt förstånd. Jag betalade inte för att få reklam utan för att slippa den. Jag hoppas innerligt att de fixar detta pronto.
Jag tror jag aldrig gillat den... jag har den de gångerna jag behöver ladda upp en bild.
// Jonas
Den är ett skämt. Snickarglädje. Sjukt dålig översikt. De kan inte ha testat med användare innan lanseringen.
-
dernebo
- RIMS-byggare

- Kontakt:
Nä det kan de omöjligt ha gjort. Har än inte läst en enda kommentar av någon som är nöjd. Har kikat lite på tapatalks eget forum.
Enligt deras forum verkar en uppdatering vara på g i slutet av januari som fixar det värsta, sen kommer ytterligare förbättringar utifrån den kritik som framförts under februari. Tack och lov...
-
dernebo
- RIMS-byggare

- Kontakt:
Hoppas dom skäms. 
Jag läser alla forum rakt i webbläsaren på telefonen och plattan har aldrig gillat tapatalk.
- Fredrik Almgren
- Maltrostare

Jo de har testat med användare innan lansering. Problemet är troligen att tapatalk bestämdePatrik-b skrev:Den är ett skämt. Snickarglädje. Sjukt dålig översikt. De kan inte ha testat med användare innan lanseringen.
sig för att släppa en ny version utan att ta hänsyn till den allmänt negativa kritik de fick i beta-test
eller att rätta de värsta buggarna. Det kändes som om de var pressade att releasa något och var
villiga att släppa något dåligt hellre än inget.
Jag stör mig på att den helt verkar skita i konfigurationen vad gäller flikbeteende.
My hope is hops
Testa och inte ta tillvara användarnas kritik en säker väg mot undergång. Jag ger dem chans till sen kör jag webbversionen. Men en Iphone 6+ fungerar det bra.
Trodde det var jag som latsjat till det å fipplat med en knapp men insåg snart att eländet var här för att stanna. Crap! 
Nu är det uppdaterat.
Har inte Tapatalk, men fick för mig att försöka testa den. Nu kom jag inte längre än att jag nekade den åtkomst till mina kontakter, sedan kastade den ut mig ur installationen. Två frågor, ska de vara så, eller flippade jag till det, samt vad ska de ha mina kontakter till? Hur har ni andra gjort? (Blev ju tre frågor....
)
//Perwaste