Jag inser att det blir lite lätt att det blir rörigt när det finns många källor.
Iallafall är det så att SM-resultatet har publicerats i den takt som hunnits med sedan SM på SHBFs webbsida och puffar har lagts ut på SHBFs Facebook-sida. Om man inte är på Fejan och följer SHBF där kanske man missat detta.
Därför denna forumtråd för att länka till resultatsidan - http://shbf.se/artikelarkiv/362-sm-2014-resultat
Facebookpuff finns bland annat här: https://www.facebook.com/hembryggare/po ... 9492721471
SM 2014 - resultat
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
- Fredrik Almgren
- Maltrostare

SM 2014 - resultat
My hope is hops
Resultat från Dommartävlingen????
När kommer resultat/protokoll från SM dommarna -det var ju ett tag sen dom testade!?
bryggning: Swartz beer, enkel bock, Ale, en lager samt en IPA.
Jag handlar hos Bryggbolaget.se
Jag handlar hos Bryggbolaget.se
Re: SM 2014 - resultat
Hej
Jag har mailat info men inte fått något svar så jag provar här. Kommer man få medalj hemskickad om man inte plockade upp den på SM?
mvh Anders
Jag har mailat info men inte fått något svar så jag provar här. Kommer man få medalj hemskickad om man inte plockade upp den på SM?
mvh Anders
- Henric megen
- Helmaltsbryggare

Någon som har fått sina protokoll för brygder i dommartävlingen? Borde väl komma med posten snart.
- martinb
- Utbildningsansvarig
- Kontakt:
Re: Resultat från Dommartävlingen????
Det kommer troligtvis inom nån vecka eller så. Alla protokoll skulle först samlas in, sedan sorteras per bryggare, och sedan posthanteras m.m., så det är en del jobb att göra.
- Henric megen
- Helmaltsbryggare

Jo så är det, var bara nyfiken. Man kanske ska börja engagera sig lite och inte bara betala in medlemsavgiften.