Sker hos mig i Helsingborg!
Senast söndag 9/3 måste jag ha era flaskor då jag ska registrera antalet backar på måndag, packa på tidag och skicka på onsdag.
Hör av er till mig på martin.bjorck[at]gmail.com eller 0708-726917
SM-inlämning hos ombud i Skåne 2014
Moderatorer: martinb, Webbgrupp