Utbildningen är väl vartannat år fortfarande? Jag är gärna med och håller i det om någon vill det hursomhelst. Efterfrågan om domarutbildning i Gbg har ju förts på tal redan tidigare så nu borde det kunna vara läge - så kan Stockholm vila lite.Janne gnoff Berglund skrev:Testa gärna mail DK igen och berätta att det finns 7 st intresserade i Göteborg och hör om det finns någon möjlighet att du kan köra en kurs här i år.
Domarutbildning i Göteborg?
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
- rick.lindqvist
- Vattenbehandlare

- Kontakt:
Re: Domarutbildning i Göteborg?
-
Janne gnoff Berglund
- Jästodlare

- Kontakt:
Normalt vartannat, men har körts oftare vid efterfrågan.
Beroende på hur det ligger i tiden hjälper jag också gärna till med en utbildning.
Beroende på hur det ligger i tiden hjälper jag också gärna till med en utbildning.
Är också intresserad om det blir i Göteborg.
//Peter
//Peter
Jag vet en bunt till som vill gå. Hålls en kurs i Gbg blir det INTE under 20 anmälda. Det är jag helt säker på!
Här är en till som är intresserad, tänkte gått den förra men då passade inte datumet.
-
beardedrabbitbrewery
- Torrhumlare

- Kontakt:
Kalle Andersson på DK sa att han skulle återkomma när de haft uppstartsmöte i början av året.
Om det hålls i Göteborg är jag också intresserad!
Jag också
Som ni säkert redan vet kommer det inte hållas någon utbildning under 2014.. Vi har hållit 3 utbildningar de senaste två åren, vilket tagit mycket tid i anspråk för DK. I år har vi tänkt att fortbilda oss själva för att ta nya t tag och anordna ny utbildning r till 2015. Är det så att ni är 20+ i Göteborg, håller vi med stor sannolikhet en utbildning där då.
Skickat från min C6603 via Tapatalk
Skickat från min C6603 via Tapatalk
-
F_Berggren
- Nybryggare

Hej alla som är intresserade av domarutbildning i Göteborg (oavsett när den ska hållas), skicka gärna mig ett mail så jag har era kontaktuppgifter, då kan vi ställa samman en mer konkret lista att skicka vidare till domarkommittén. Tack!
Fredrik - fredrik.berggren@brandjobs.se
Fredrik - fredrik.berggren@brandjobs.se
OM det är så att ni gör en utbildning i Göteborg. Måste ni lägga den första helgen i November som ni gjort de senaste åren?
November är en ganska hektiskt tid och iaf jag är nästan alltid upptagen då. Därav har jag missat de två senaste, vilket jag såklart tycker är lite synd.
Det är klart att allt handlar om prioriteringar, men det finns åtminstone ett spann på 5-10 veckor under hösten då man kan lägga utbildningen för att hinna examinera innan vårens stora händelse.
November är en ganska hektiskt tid och iaf jag är nästan alltid upptagen då. Därav har jag missat de två senaste, vilket jag såklart tycker är lite synd.
Det är klart att allt handlar om prioriteringar, men det finns åtminstone ett spann på 5-10 veckor under hösten då man kan lägga utbildningen för att hinna examinera innan vårens stora händelse.