Hej alla!
Gjorde en film om Malmö Brygghus. Lite om grundandet, bryggandet och framtiden. Länk nedan. Tänkte det kunde vara kul för andra hembryggare att se.
Filmen direkt på Vimeo:
http://vimeo.com/26695733
Länk till posten om det på olradet.se:
http://olradet.blogspot.com/2011/07/fil ... gghus.html
Film: Malmö Brygghus
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
- martinb
- Utbildningsansvarig
- Inlägg: 1038
- Blev medlem: fredag 2008-07-18 10:17
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Re: Film: Malmö Brygghus
Kul att se lite film från bl.a. invigningen. Det var en bra kväll 
