I år håller festivalen även öppet för allmänheten på flera pass.
Mer info:
http://www.beerfestival.se/index/index.html
eller bifogade filer.
Gothenburg Beer Festival 2009
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
-
Janne gnoff Berglund
- Jästodlare

- Inlägg: 1018
- Blev medlem: fredag 2006-11-10 14:49
- Ort: Göteborg
- Kontakt:
-
Janne gnoff Berglund
- Jästodlare

- Inlägg: 1018
- Blev medlem: fredag 2006-11-10 14:49
- Ort: Göteborg
- Kontakt:
Re: Gothenburg Beer Festival 2009
För övrigt finns förköp av festivalbiljetter nu att beställa via hemsidan.
Själv ska jag gå på torsdag kväll.
Är du på något vis inne i branschen kan det vara möjligt att få gå på mässan istället för festivalen, kolla med Bengt via den mailadressen på hemsidan.
Jobbar inte mässan själv i år utan går bara på festivalen som besökare.
Själv ska jag gå på torsdag kväll.
Är du på något vis inne i branschen kan det vara möjligt att få gå på mässan istället för festivalen, kolla med Bengt via den mailadressen på hemsidan.
Jobbar inte mässan själv i år utan går bara på festivalen som besökare.
-
Janne gnoff Berglund
- Jästodlare

- Inlägg: 1018
- Blev medlem: fredag 2006-11-10 14:49
- Ort: Göteborg
- Kontakt:
Re: Gothenburg Beer Festival 2009
Göteborgs ölfestival öppnar som bekant dörrarna i veckan
http://www.beerfestival.se/index/festival.html
Samma dag som premiären på festivalen har Brill tillsammans med Bishops Järntorget en aktivitet.
Man har bla Sverigepremiär på
Mikkellers Festival Special Edition 2009 – Stella 0
Lite mer text från deras utskick:
Ni kommer även att kunna njuta av ekologisk
Wild Hare och Dark Hare från 5l micro casks och Mikkeller Monks Elixir på fat.
Dessutom öppnar vi vår exklusiva ölkällare för besök!
Varmt välkomna önskar Brill & Co
och vi på Bishop Järntorget!
Själv ska jag på festivalen på premiären på torsdagen, men hinner kanske med 45 minuter på Bishops först också.
http://www.beerfestival.se/index/festival.html
Samma dag som premiären på festivalen har Brill tillsammans med Bishops Järntorget en aktivitet.
Man har bla Sverigepremiär på
Mikkellers Festival Special Edition 2009 – Stella 0
Lite mer text från deras utskick:
Ni kommer även att kunna njuta av ekologisk
Wild Hare och Dark Hare från 5l micro casks och Mikkeller Monks Elixir på fat.
Dessutom öppnar vi vår exklusiva ölkällare för besök!
Varmt välkomna önskar Brill & Co
och vi på Bishop Järntorget!
Själv ska jag på festivalen på premiären på torsdagen, men hinner kanske med 45 minuter på Bishops först också.