Funktionärer sökes till SM 2009

Allt om Svenska Mästerskapen i Hembryggd Öl 2009 i Stockholm

Moderatorer: martinb, Webbgrupp

Funktionärer sökes till SM 2009

Inläggav stefan.thelander » onsdag 2009-02-11 21:19

:D Nu är det dags för SM 2009, lördag 4 april i Gamla Tryckeriet i Alvik. :D

Som vanligt behöver vi ett antal frivilliga som ställer upp som funktionärer.

Kom loss & ställ upp, förena nytta med nöje! Dra ditt strå till stacken genom att ställa upp för SHBF.

Förutsättningarna är samma som de var 2007, det finns ett behov av några på fredags kvällen & några på söndags förmiddagen,
flertalet behövs dock under själva tävlingen på lördagen.

De som ställer upp ska vara beredda att göra sitt antingen på fredag 3/4, lördag 4/4 eller söndag 5/4.

Samtliga funktionärer får naturligtvis någon form av "funktionärs klädsel", vad är inte ännu bestämt, samt fritt inträde + 1 SM-glas.

:lol: O.S.A. A.S.A.P. Helst med ett mail till min privata mailadress nedan,
alternativt i nödfall ring mig!!!
:lol:
Samtliga funktionärer måste även upplysa mig om aktuellt mobilnummer.

Är det någon som av speciella skäl inte kan utföra något specifikt arbete eller bara kan närvara viss tid,
behöver jag veta det samtidigt som man svarar på uppropet.

Det finns redan nu ett speciellt jobb som kräver både bra datorkunskaper och god svenska, det är till sekretariatet.
För att det jobbet inte ska bli för betungande ser jag gärna att det finns 4 personer som kan turas om 2 & 2.

Vi behöver dessutom någon som både har en bra kamera & är duktig att använda den.
(PS. Bilderna i fråga måste vara fritt för SHBF att använda efter eget bedömande. DS)


Kan ni även få någon annan bryggare och medlem att ställa upp skulle det underlätta,
vi behöver mellan 20 - 30 funktionärer.
Detta för att de som jobbar på SM-dagen inte ska behöva slita hela tiden,
utan också hinna med att gå runt och mingla och prova öl. :lol:

Hej igen här är senaste informationen angående funktionärer.
:D Fram till idag den 8 mars har vi fått in 16 glada själar som ställer upp som funktionärer, vi behöver dock ca 10 - 15 personer till. :D
Så kom loss & ställ upp, förena nytta med nöje! Dra ditt strå till stacken genom att ställa upp för SHBF.

Senaste nytt angående funktionärsklädsel är att det troligen blir en piké tröja med ett för tillfället unikt tryck på.
8) Vill du kunna tillhöra de fåtal personer som kan stoltsera med denna exklusiva tröja, finns det bara en väg att gå.
Anmäl dig som funktionär, och gör det redan idag. 8)

Med Vänliga Hälsningar
Stefan Th
Evenemangsgruppen SHBF

stefan.thelander@comhem.se

Mobil: 070-424 79 70
Keep on Brewing
Stefan Th
Användarvisningsbild
stefan.thelander
Bryggarande
 
Inlägg: 137
Blev medlem: torsdag 2007-01-04 21:51
Ort: Jordbro

Re: Funktionärer sökes till SM 2009

Inläggav tio Pepe » onsdag 2009-03-11 11:10

Ett tips till Stefan: Gör Reply på meddelandet i stället för att redigera det. Annars missar man att det skett en uppdatering. :mrgreen:
tio Pepe
---------------

Allting har sin tid, utom ölen som har två.
Användarvisningsbild
tio Pepe
Vattenbehandlare
Vattenbehandlare
 
Inlägg: 230
Blev medlem: måndag 2008-03-10 12:57
Ort: Stockholm, Södermalm


Återgå till SM 2009

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster