Grattis Lilla Blå

Här finns arkivet med inlägg från emaillistan Bryggaren skrivna innan 2006-07-01

Moderatorer: Anders Boström, Webbgrupp

dan

Grattis Lilla Blå

Inlägg av dan »

Dubbelt svenskt på pallen i år igen.

Stort grattis till Erik Olofsson & Joakim Adomat som vann SKM, Skandinaviska mästerskapet, i Köpenhamn idag, med sin Blueberry Lambic: Petis Blau

Våra svenska mästare Åke Iverfeldt, Lars Nordenson, Claes Samuelson & Arne Pahl knep bronset, med Brinkens Belgodubbel.

Resultatet från SKM, Skandinaviska mästerskapet, i Köpenhamn har publicerats på:
http://www.haandbryg.dk/dmhb/2006/skm.html

Grattis
\|/
\|/
\|/ Dan Nilsson
[|] Svenska Hembryggareföreningen