Efterföljaren till Conelius och party fat ?

Här finns arkivet med inlägg från emaillistan Bryggaren skrivna innan 2006-07-01

Moderatorer: Anders Boström, Webbgrupp

Göran
Torrhumlare
Torrhumlare
Inlägg: 178
Blev medlem: torsdag 2007-01-04 21:50
Ort: Höör

Efterföljaren till Conelius och party fat ?

Inlägg av Göran »

Är det något vi kan ha våra brygder i, onekligen bekvämt att ha stående på
köksbänken och transportera runt.

Men tror ni att vi kan fylla dom med vår egen bryggd?

http://info.carlsberg.com/Info/frameset ... FNews%2FPr
ess%2BReleases%2F2006%2FCarlsberg%2Bexpands%2Bmarket%2Bfor%2Bdraught%2Bbeer%
2Ehtm
<http://info.carlsberg.com/Info/frameset ... 2FNews%2FP
ress%2BReleases%2F2006%2FCarlsberg%2Bexpands%2Bmarket%2Bfor%2Bdraught%2Bbeer
%2Ehtm>


http://www.packnews.dk/xp/pub/venstre/teknik/131430

Vi ses i Kalmar !