Zlatopramen Half n half

Kategorin för allt relaterat till sk. kloner, det vill säga hembryggarvarianter av kommersiellt producerade öl.

Moderatorer: martinb, Webbgrupp

gorantornqvist
Nybryggare
Nybryggare
Inlägg: 1
Blev medlem: söndag 2020-11-29 19:18

Zlatopramen Half n half

Inlägg av gorantornqvist »

Halloj,
Jag ska brygga med en polare som aldrig bryggt förut och hans favvo öl e Zlatopramen Half n half.
Letat lite men inte lyckats hitta nån bra klon.
Nån som råkar ha ett recept?
Alternativ 2: känner du till nåt snarlikt recept?
Tack på förhand ...

PS/Edit: har en grainfather så gärna recept från deras community