Moderatorer: martinb, Webbgrupp
DrHans skrev:Hej!
Jag har en playlist uppe på min youtubekanal där jag uppdaterar mina humleodling för i år:
https://www.youtube.com/watch?v=3C-vozLC-IM&list=PLy-V1XECAyC6QhRZBoUFG5SfLDXnj717W
Är det någon annan som odlar humle hemma i år och hur går det för er?
Skål / DrHans
Rotsac skrev:
Åh...., nej:-(
Finns det en enda person på jordklotet som har orkat med att se (lyssna på) en av dessa videos längre än tre sekunder....?
Man vet inte om man ska skratta eller gråta åt den fantastiskt sanslösa "Svengelskan":-)
Prata Svenska!
Eller riktig Engelska!
dryg skrev:
Sympatiskt...
Det finns kanske nån annan video på youtube du kan titta på?
Rotsac skrev:Prata Svenska!
Eller riktig Engelska!
Rotsac skrev:
Åh...., nej:-(
Finns det en enda person på jordklotet som har orkat med att se (lyssna på) en av dessa videos längre än tre sekunder....?
Man vet inte om man ska skratta eller gråta åt den fantastiskt sanslösa "Svengelskan":-)
Prata Svenska!
Eller riktig Engelska!
ApocalypseDude skrev:
Tycker du inte att det är lite oskön stil att öppet racka ner på någon som är aktiv i forumet?
Ett tips: Om du vill skriva på riktig svenska stavar man varken svenska, engelska eller svengelska med stor bokstav.
humlekotte skrev:Ojoj, humleskörden avslutad.
Här, under senaste veckan har kottarna börjat utveckla sej och är nu kanske halvstora.
Två-tre veckor till i alla fall innan det är läge att börja plocka. Västkusten.
Bobby skrev:Det här är ett smidigt sätt om man vill använda störar:
Annars är det också vanligt med trådar/wire som man kan hissa ned.
DrHans skrev:
Jag har plockat 2 av mina variationer.
Har fortfarande 2st att plocka som inte är riktigt plockklara. Kanske tom blir en kotte eller tcå pen tredje till.
Det ska bli varmt i veckan säger de osm vet så det låter ju bra.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster