Hur är bryggverket? Kollat en del på Coobran nämligen!
/Christoffer
Sökningen fann 2 träffar
- torsdag 2020-03-05 08:16
- Kategori: Utrustning, byggtips och mekande
- Tråd: Coobra CB3 V4
- Svar: 5
- Visningar: 4209
- måndag 2020-03-02 10:10
- Kategori: Utrustning, byggtips och mekande
- Tråd: Bryggverk
- Svar: 2
- Visningar: 2784
Bryggverk
Hej!
Jag har bryggt med BIAB i kastrull nu i 1,5 år och är sugen på att införskaffa mig ett bryggverk. Mina vänner har Grainfather så fått möjlighet att testa att brygga med den och det går väldigt smidigt. Men jag har fastnat lite på Coobra cb3 PRO v.4 och undrar om det är någon som har bryggt på ...
Jag har bryggt med BIAB i kastrull nu i 1,5 år och är sugen på att införskaffa mig ett bryggverk. Mina vänner har Grainfather så fått möjlighet att testa att brygga med den och det går väldigt smidigt. Men jag har fastnat lite på Coobra cb3 PRO v.4 och undrar om det är någon som har bryggt på ...