Själv köpte jag en Hendi XL till min 50L, den passar helt perfekt :)
received_10155487247268557.jpeg ?. Vadå XL?
Samma effekt men själva enheten är större.
https://m.ebay.de/itm/Hendi-XL-Digital-Induktionskocher-Induktion-Kochplatte-Herd-3500-Watt-NEU/262176302202?epid=592064850&hash ...
Sökningen fann 10 träffar
- söndag 2018-03-18 13:42
- Kategori: Utrustning, byggtips och mekande
- Tråd: Större kittel till hendi kokplatta
- Svar: 15
- Visningar: 12260
- lördag 2018-03-17 23:47
- Kategori: Utrustning, byggtips och mekande
- Tråd: Större kittel till hendi kokplatta
- Svar: 15
- Visningar: 12260
Re: Större kittel till hendi kokplatta
Själv köpte jag en Hendi XL till min 50L, den passar helt perfekt
- måndag 2017-03-06 23:43
- Kategori: Utrustning, byggtips och mekande
- Tråd: Doppvärmare...
- Svar: 2
- Visningar: 4843
Re: Doppvärmare...
Nä inte just den, men har två sådana,
http://m.ebay.de/itm/Tauchsieder-2000W- ... nav=SEARCH
i min 50 L patina, visst fastnar det lite kladd, men inget som inte går bort med diskborsten samt lite citron/ättika.
http://m.ebay.de/itm/Tauchsieder-2000W- ... nav=SEARCH
i min 50 L patina, visst fastnar det lite kladd, men inget som inte går bort med diskborsten samt lite citron/ättika.
- måndag 2016-09-12 08:22
- Kategori: Utrustning, byggtips och mekande
- Tråd: Hjälp mig att få till ett rullande kok
- Svar: 34
- Visningar: 24246
Re: Hjälp mig att få till ett rullande kok
Absolut en hendi, men var/är lite osäker på kombinationen med 50L patina... Sen bor jag i studentlägenhet utan fullbred spis och har automatsäkringar, finns iaf god bättringspotential.
- söndag 2016-09-11 21:46
- Kategori: Utrustning, byggtips och mekande
- Tråd: Hjälp mig att få till ett rullande kok
- Svar: 34
- Visningar: 24246
Re: Hjälp mig att få till ett rullande kok
Har inte testat, köpte rätt stora tesilar i rostfritt på ebay istället. Dom är inte så täta som en påse, men det mesta stannar i silen.
- söndag 2016-09-11 19:44
- Kategori: Utrustning, byggtips och mekande
- Tråd: Hjälp mig att få till ett rullande kok
- Svar: 34
- Visningar: 24246
Re: Hjälp mig att få till ett rullande kok
Jag ska skaffa en list att hänga dom i, men sex bryggningar senare och den finns fortfarande inte... Som det är nu så hänger sladden över kastrullkanten och själva doppvärmaren ligger lutad mot botten. Torkar ibland av själva röda delen om det blir överdrivet med vätska på dom.
- söndag 2016-09-11 14:16
- Kategori: Utrustning, byggtips och mekande
- Tråd: Hjälp mig att få till ett rullande kok
- Svar: 34
- Visningar: 24246
Re: Hjälp mig att få till ett rullande kok
Går fortare att få kok om inte annat
eller så letar du upp 500w varianten av den. Själv tycker jag 4kw till ~30 liter är ett halvbra tempo.
- söndag 2016-09-11 10:23
- Kategori: Utrustning, byggtips och mekande
- Tråd: Hjälp mig att få till ett rullande kok
- Svar: 34
- Visningar: 24246
Re: Hjälp mig att få till ett rullande kok
Själv kör jag med två st av denna modell
http://m.ebay.de/itm/Tauchsieder-2000W-Edelstahl-Eimersieder-VDE-NEU-/351553531298?hash=item51da392da2%3Am%3AmM1tOZHRZZtUIzlnSLhw4Yg&_trkparms=pageci%253A215879be-77f8-11e6-8485-74dbd180e1e6%257Cparentrq%253A185246291570a2a4e498eba1ffff488e%257Ciid%253A7 ...
http://m.ebay.de/itm/Tauchsieder-2000W-Edelstahl-Eimersieder-VDE-NEU-/351553531298?hash=item51da392da2%3Am%3AmM1tOZHRZZtUIzlnSLhw4Yg&_trkparms=pageci%253A215879be-77f8-11e6-8485-74dbd180e1e6%257Cparentrq%253A185246291570a2a4e498eba1ffff488e%257Ciid%253A7 ...
- fredag 2016-04-15 09:59
- Kategori: Nybryggarhjälp
- Tråd: Brygga med björksav - hur ska jag tänka?
- Svar: 10
- Visningar: 6216
Re: Brygga med björksav - hur ska jag tänka?
När du säger att den är i plast blir min spontana tanke att du spolat den i för varmt vatten eller kört ner den i varm vört och att den då deformeras och ändrat volym. Plast har ju en tendens att göra det ibland.
- måndag 2016-03-28 16:38
- Kategori: Utrustning, byggtips och mekande
- Tråd: Koppla vörtkylare till kökskranen... hjälp!
- Svar: 7
- Visningar: 8163
Re: Koppla vörtkylare till kökskranen... hjälp!
Är det inte så att standarden är M22x1 inv eller M24x1 utv på delen du skruvar på?