Sökningen fann 1 träff
- lördag 2016-02-27 10:54
- Kategori: BIAB
- Tråd: Udda smak vid BIAB?
- Svar: 14
- Visningar: 22170
Re: Udda smak vid BIAB?
Undrar om du har kommit till rätta med smaken på ölen? Har samma smakproblem men kör med recirkulerande bryggverk, det är så frustrerande!