Sökningen fann 1 träff

av jhjelm
lördag 2016-02-27 10:54
Kategori: BIAB
Tråd: Udda smak vid BIAB?
Svar: 14
Visningar: 22170

Re: Udda smak vid BIAB?

Undrar om du har kommit till rätta med smaken på ölen? Har samma smakproblem men kör med recirkulerande bryggverk, det är så frustrerande!