Hej, hos mig står det en välhumlad pale ale i källaren och jäser.
Daniel Persson heter jag och bor på norr i Örebro.
Precis köpt mig en BM 20 efter att ha slabbat ett par gånger med helmaltsbryggning i plastgryta.
Har bokat mig en plats på bussen till SM i Linköping